Odczuwasz ból palca u stopy podczas chodzenia? Zauważyłeś zaczerwienienie i obrzęk palca?

Przyczyną może być wrastający paznokieć. Z tymi dolegliwościami udaj się do specjalisty podologa, który pomoże zlikwidować uporczywy ból palca. Gabinet podologiczny znajdziesz przy ulicy PCK 18A w Krasnymstawie.

Niewłaściwe obcinanie paznokci może prowadzić do pojawienia się problemu wrastającego paznokcia. Dodatkowo noszenie zbyt ciasnego i źle dobranego obuwia nasila problem. Samodzielne próby radzenia sobie z paznokciem często dają tylko chwilową ulgę, a z biegiem czasu nasilają bolesność palca. Chirurgiczne usunięcie płytki paznokciowej w wielu przypadkach nie przynosi oczekiwanego efektu. Nie warto czekać, aż problem się zaostrzy.

Jak podolog poradzi sobie z problemem?

Na pierwszej wizycie pacjent dowie się jaka jest przyczyna wrastania lub wkręcania paznokcia. Podolog wyjaśni mechanizm, według którego doszło do powstania dolegliwości oraz dobierze odpowiednią terapię.

Dysponujemy szerokim wachlarzem zabiegów prowadzących do wyleczenia stanu zapalnego, korekty kształtu płytki paznokcia i zapobiegania nawrotom.

Posiadamy kilka systemów klamer ortonyksyjnych, które pozwalają na bezbolesne i nieuciążliwe dla pacjenta zniwelowanie dolegliwości.

Skorzystaj z pomocy doświadczonego podologa, który rozwiąże Twój problem wrastających paznokci skutecznie i bezboleśnie!

Podologia

ul. PCK 18a